Review – Catrice Ultimate Lash Multimize Volume Mascare (Black & Ultra Black)

Mijn eerste blog zou ik graag aan een (dubbele) review willen wijden, de Ultimate Lash Multimize Volume Mascara van Catrice!

Een tijdje geleden was er een 1+1 actie op deze mascara’s van Catrice. Vermits ik niet vaak van mascara switch wou ik deze mascara voor een spotprijsje wel eens testen. Ook omdat ik in de winkel niet onmiddellijk het verschil zag tussen de “Black” en “Ultra Black” versie.

20140515_181051

De belofte:
“Een nauwkeurige applicatie voor spectaculair volume met een vermenigvuldigingsfactor zonder te klonteren.” Beide mascara’s hebben een elastomeerborsteltje wat klontertjes zou verminderen/voorkomen. En dit voor € 4,59.

De feiten:
Ik mag absoluut niet klagen wat betreft mijn wimpers. Ze zijn lang en redelijk donker zoals je hieronder op de foto kan zien. Toch voel ik me ‘naakt’ zonder mascara!

101

Ik had eerlijk gezegd wat moeite met het aanbrengen van beide mascara’s. Het borsteltje neemt héél erg veel mascara op maar laat ook héél erg veel achter. De detailfoto’s kunnen wat meer beeld geven bij mijn gevoel.

Ultra Black:

103Ultra

Black:

102

Conclusie:
Het kleurverschil tussen Black en Ultra Black valt me nauwelijks op. Het enige verschilpuntje dat ik wél zie is dat Ultra Black mijn wimpers iets meer ‘gescheiden houdt’. Ik zal deze mascara’s zeker nog wel een keertje gebruiken maar niet in a rush, als jullie begrijpen wat ik bedoel!

De mascara’s van Catrice zijn te koop bij de Kruidvat. Linkje via internet: http://www.catrice.eu/nl/producten/ogen/mascara/detail/product/ultimate-lash-multimizer-volume-mascara-ultra-black-010.html

 

Liefs,

MJay.

Een gedachte over “Review – Catrice Ultimate Lash Multimize Volume Mascare (Black & Ultra Black)

  1. Pingback: Mjay’s Beautycupboard is jarig – WINACTIE! | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

